onsdag 6. mai 2009

Ullbukse-til-voksen-along og Teppegalskap...

Ullbuksa mi ble ferdig til påske, og gjett om jeg var god og varm da!
Den er strikket i dobbelt garn, av en tråd svart/gråmelert Fame og en tråd Tynn Alpakka koksgrå.

Her er begynnelsen på Revolutionteppet mitt, dette er da første rad... Morsomt! Har nå strikket fem rader - bilde kommer senere!







I januar meldte jeg meg på Vibbedille og Trollmors Penroseteppealong inne på Hobbyboden. Det var da rene teppegalskapen "der inne" og jeg lot meg rive med, selvfølgelig! Jeg meldte meg også like godt på Revolution- teppealongen og Ullbukse-til-voksen-alongen...
Penroseteppet mitt er strikket i Safirgarn på pinne nr 4. Nå som det er ferdig skal det få pynte opp sofaen på hytta!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager! gleder meg til å se når teppet blir større:-)

    SvarSlett