mandag 11. mai 2009

Nye, snart ferdige prosjekter på gang...

Nok et babysett på gang... Gikk forbi Husfliden her en dag og da jeg så masse herlige turkise nøster med Lanett liggende i 10-kronerskurven kom jeg på at jeg hadde denne oppskriften liggende hjemme. Oppskriften fant jeg i Familien nr 10, 2008. Dette settet strikker jeg litt større, i str 3-6 mnd.
Både jakken og buksa er snart ferdige, bare litt småplukk igjen!
Har lenge hatt lyst til å lære meg å hekle englemasker eller kjærlighetsknuter som de også blir kalt. Fikk en pakke fra Hobbyklubben med oppskrift og garn til et sjal i englemasker. Det var veldig morsomt og ikke så vanskelig som jeg først trodde. Sjalet er heklet i håndmalt Faerytalegarn. Her er den spede begynnelsen, nå er det snart ferdig.. det blir ganske fint, selv om fargene er litt for sukkersøte for meg.

1 kommentar:

  1. Det er så koselig å strikke babyklær. Herlig farge du har valgt.

    SvarSlett