mandag 8. juni 2009

Påbegynte sokker, ferdige ufoer og garn i massevis!

Fant masse herlig sokkegarn på loftet. Her er Online sokkegarn, Fabel og Opal... Prosjektene ligger i kø...

8 nøster 100 grams Opal Cotton, skal prøve å få strikket noen fine sommersokker av disse, må bare surfe litt rundt etter de rette oppskriftene først.

8 nøster 100 grams Opal Sokkegarn 75% superwash, 25% polyamid, disse skal og få bli til sokker i løpet av året. Og loftet er enda stappfullt, tør ikke tenke på hvor mye det egentlig er der oppe... Det er vel bare å bruke mere av det man har og kjøpe mindre, men det er ikke alltid så lett når man har garn- og strikkedilla...



Tre små herlig myke barnesjal i deilig Hjertealpakka er stolt av meg selv som har fått gjort ferdig en del Ufoer i helga.

Hansker til min mann. De ble dessverre ikke ferdig til påske... han skal ha de inni scooterhanskene sine, men det blir neste påske det da...

Fint å få ryddet litt på loftet av og til, fant dette sjalet som jeg nå har strikket ferdig. Det er strikket i tredobbelt Rubin og er mykt og deilig.

Fant frem disse nøstene med Fortissima Socka fra skapet mitt da jeg meldte meg på 52 Pair Plounge III. Tenkte å strikke et par raggsokker av hver i damestørrelse til å begynne med, men regner med at det er nok til et par barnesokker av hver også.

Her går det unna, to par er ferdige alt og det tredje er på pinnene! Jeg er egentlig ikke så glad i å strikke sokker, men med melert garn er det litt artigere, så jeg var veldig i tvil om jeg skulle melde meg på denne alongen siden 52 par sokker i løpet av et år er ganske mange, men fant ut at jeg bare måtte ta utfordringen. Tenk bare på alle de jule- og bursdagsgavene jeg får laget da!
Har ryddet litt på loftet og litt i garnposene mine rundt omkring i huset, og se hva jeg fant av påbegynte sokker, som skal få bli strikket ferdige nå siden man kunne ta med seg påbegynte arbeider i denne alongen.

-Og her er enda flere, det er jo en skam at de ikke er blitt gjort ferdige, det er jo så lite som gjenstår...
Nå skal jeg strikke litt mere sokker og litt mere på Revolution-teppet, så kanskje det og blir ferdig snart... Ha ei fin strikkeuke!



































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar