torsdag 10. juni 2010

Konfirmasjon og VM-strikk

Jeg har meldt meg på VM-strikk, ikke at jeg følger så mye med på fotball, men greit med en utfordring til meg selv mens VM står på :-) Jeg skal strikke to guttegensere i bomull tenkte jeg!
Bør jo klare det på en måneds tid!

Var i Oslo forrige helg, og turen innom Strikkedilla ble ganske dyr, men fant jo såå mye fint garn som vi ikke har her hjemme så da måtte jeg jo bare... Her er Online-sokkegarn i mange fine farger...

Kjøpte også masse Fabel-garn, fikk ikke tak i alle de fargene jeg ville ha...



Men det er en god begynnelse til dette teppet, syns det er så fint!


Siden sist har vi hatt Konfirmasjon her i huset. En fin dag med nydelig vær, masse god mat og hyggelig samvær. Konfirmanten selv var strålende fornøyd, så bedre kan det vel ikke bli!


Bilder av noen av alle de gode kakene...

Koldtbordet med alskens herlige retter...

Her er bordet pyntet til fest!

Her er Konfirmantene, min gutt står bakerst til høyre!






















4 kommentarer:

  1. Så mye flott garn.
    Koselig å se bilder fra konfirmasjonen og det siste hadde jo en kjent bakgrunn.
    Lykke til med VM- strikkingen og en fin sommer .

    SvarSlett
  2. Hei!

    Du har vunnet i min lille give away:-) Sender du meg adressen din, så skal jeg få avgårde premien:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ahaaaa SÅÅÅÅÅ mye herlig snadder garn!! Liker Fabel og andre garn i samme gata veldig godt!! Eg hadde en syk hehe manipå OPAL for noen år siden og ha en hel masse, holder på med et domino teppe i opal rester, blir veldig stilig,så eg GLEDER meg til å senår du kaster deg over det nydelige tepper! Kooos deg!!

    Tusen takkfor KOSELIG hilsen i bloggen, setter virkelig pris på det!!

    Kos deg og ha en herlig St.Hans!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  4. DU vet å friste en liten garnholicer:-) Koselige bilder av konfirmanten:-))

    SvarSlett